Destacats

Tot lo bó s'acaba...

sábado, 29 de abril de 2017

Un dia més, es un dia menys

Cada dia quan t'aixeques no saps el que t'espera, encara que desitges que sigui bo.

Queden 12 dies, descomptant avui, per tornar a Menorca i en ve estic molt bé aquí, per què em serveix per descobrir com sóc i descobrir més coses sobre jo, sobre els meus gustos, rareses, manies....

Però també es ve que necessit tornar a sa meva illa i veure a tothom a qui m'estim s'àvies, pares, sister, amics... pot ser si és un poc d'enyorança, mai havia estat tant de temps fora de casa, però a vegades també és bo sortir de sa zona de confort, ja que no sempre et pots quedar amb allò que ja tens segur, has d'experimentar i viure.

No sempre tot ha d'anar bé, sinó que també hi pot haver dies dolents, dies en què no veus és moment d'acabar sa feina, i quan em passa sigui pel que sigui, que a vegades són tonteries, però que et fan ràbia, pens amb el que em va dir na Sara "no perquè un dia sigui dolent, tots ho seran i en vindrà un de millor".

El que està clar, és que pots elegir entre quedar-te amb el dolent o mirar cap a sa part positiva del que t'ha passat aquell dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario