Destacats

Tot lo bó s'acaba...

jueves, 13 de abril de 2017

Menorquins per el món!!

És ara quan estic a sa meva habitació estirada damunt es llit, que em venen tots els pensaments que han passat per es meu cap durant aquests dies.

S'atraquen ses vacacions de Pasqua i en ve se'm fa molt raro no ser a Menorca, sa meva illeta, fer és primer bany de s'any, menjar crespells (formatjades no..), estar amb sa meva sister, ma mare i tota sa família..., anar es divendres cap vespre a veure sa professor de Maó, fer excursions...

Està clar que serà una Pasqua diferent, però ben entretinguda, ja que per començar avui hem anat a Pisa, i és super xulo!! Tots aquells paisatges que veus a ses pel·lícules italianes sobre la Toscana, que penses ostres, m'agradaria anar-hi i poder veure en directe i passejar per allà.. i s'ha fet realitat! És difícil de creure, però crec que ja m'hi vaig acostumant...

Tot són noves experiències que són benvingudes!! Açò si, enyor moooltíssim a tothom de ca nostra!!!







No hay comentarios:

Publicar un comentario